Maciej Piwowarczuk

Producent, członek Zarządu World of VR

Maciej Piwowarczuk

Producent, członek Zarządu World of VR

Biografia

Reżyser i dokumentalista, autor głośnej „Epidemii Miłości” (2008). Producent telewizyjny i filmowy. Współautor książki „Powstanie Warszawskie. Rozpoznani” (2014).
Doświadczony manager, konsultant strategiczny i dyrektor kreatywny. Od ponad 15 lat związany z marketingiem (strategia, kreacja, wprowadzanie nowych produktów, identyfikacja i komunikacja). Pracował między innymi dla: Citi Handlowego (nieprzerwanie od 2004 roku), Johnson&Johnson (2003-2006) czy Ministerstwa Turystyki Egiptu (2003-2005).
Od sierpnia 2013 do lipca 2016 r. w Gazecie Wyborczej. Dyrektor wydawniczy odpowiedzialny za obszar wideo. Współtworzył projekty specjalne (contentowe i crossmediowe) dla klientów Gazety Wyborczej, m.in.: PZU, ING Bank Śląski, BGŻ BNP Paribas, HBO, Vision Express.
Od sierpnia 2016 członek Zarządu World of VR odpowiedzialny za produkcję i sprzedaż contentu.

Plan przemówień