Daniel Kihlgren Kallander

Projektant gier i programista, SVRVIVE Studios (Szwecja)

Daniel Kihlgren Kallander

Projektant gier i programista, SVRVIVE Studios (Szwecja)

Biografia

Daniel pracuje nad VR, odkąd 2013 roku w jego ręce wpadła pierwsza, developerska wersja Oculus Rift DK1. Obecnie Daniel Kihlgren Kallander jest projektantem gier i programistą w SVRVIVE Studios w Sztokholmie. W listopadzie 2016 r. studio wydało debiutancką grę VR – „SVRVIVE: The Deus Helix”, a aktualnie pracuje nad nowym tytułem „Kartong: Death of Cardboard”. Daniel jest łączy perspektywy wynikające w doświadczenia w tworzeniu gier, rozwiązań b2b czy pracy akademickiej oraz marzeń, aby VR czynił życie ludzi lepszym. Chętnie dzieli się doświadczeniami z innymi programistami, wspierając ich w tworzeniu coraz lepszych produkcji VR, m. in. występując na rożnych forach, w tym w ramach Stockholm VR Meetup, które współzałożył w 2014, a które z 1300 członkami jest jedną z największych grup meertupowych na świecie.

Plan przemówień