Anton Skiter

Dyrektor kreatywny, Interactive Lab (Moskwa)

Anton Skiter

Dyrektor kreatywny, Interactive Lab (Moskwa)

Biografia

Anton Skiter jest dyrektorem kreatywnym w Interactive Lab, moskiewskim studiu produkcyjnym specjalizującym się w tworzeniu zintegrowanych, immersywnych doświadczeń dla biznesu, sztuki i rozrywki.

Ukończył filozofię na Uniwersytecie Moskiewskim. Przed rozpoczęciem pracy nad interaktywnymi projektami mającymi na celu osiągnięcie najbardziej atrakcyjnych i realistycznych doświadczeń dla użytkowników, spędził kilka lat studiując grafikę i pogłębiając wiedzę z dziedziny sztuki, kreatywnej reklamy oraz doradztwa w komunikacji.

Ze względu na zainteresowanie mediami cyfrowymi, w 2010 roku rozpoczął współpracę z zespołem Interactive Lab jako Dyrektor Kreatywny. Kierował koncepcyjnym rozwojem wszystkich projektów Interactive Lab, w tym interaktywnych instalacji dla takich marek międzynarodowych i lokalnych jak Uniqlo, Cartier, Volkswagen, BMW, Condé Nast Rosja, Vertu. Prowadził także projekty VR dla Audi, Samsunga, Google’a, Air France, Club Medu, Heinekena, Sberbank z Rosji i wielu innych firm.

Jest postacią dobrze znaną na rosyjskiej scenie technologicznej. Oprócz tego uczy designu i kinematografii w British Higher School of Art & Design i regularnie regularnie wygłasza prelekcje na moskiewskich Meetupach VR.

Plan przemówień