Wirtualna rzeczywistość z perspektywy twórców treści: ziemia obiecana czy droga do zatracenia?

24 maja 2017
16:30 - 17:00

Wirtualna rzeczywistość z perspektywy twórców treści: ziemia obiecana czy droga do zatracenia?

Odbiorcy treści audiowizualnych mają coraz większe oczekiwania. Jesteśmy coraz bardziej otwarci na nowe doznania, oczekujemy większej imersji, uczestnictwa, zaskakujących bodźców, które nas nie rozczarują. W tym kontekście, jeśli wierzyć, że technologia rozwinie się wystarczająco szybko, a rozwiązania takie jak Hololens, czy technologie ubieralne wejdą do mainstreamu, VR może stać się medium totalnym i zmienić nie tylko nasz sposób odbioru treści, ale też metody pracy, komunikacji i postrzegania najbliższego otoczenia.

Nie wiemy jak, ani z jakim skutkiem ten proces się dokona. Jednak możemy już co nieco powiedzieć o tym jak wyglądają wyzwania związane z kreacją, produkcją i dystrybucją treści VR.

Jak obecnie wygląda sytuacja, a jak chcielibyśmy, żeby wyglądała w przyszłości?

Co to oznacza dla naszego sektora i sektorów pokrewnych: ludzi mediów, nadawców, wydawców, inwestorów i ludzi biznesu? Czy i gdzie możemy szukać wspólnych celów?