Od prototypu do gry VR w 6 miesięcy – okiem developera

24 maja 2017
10:45 - 11:15

Od prototypu do gry VR w 6 miesięcy – okiem developera

Jak to się stało, że studio VR z deweloperami o bardzo zróżnicowanym doświadczeniu stworzyło grę VR „SVRVIVE: The Deus Helix” w zaledwie 6 miesięcy? Co poszło dobrze oraz – co ważniejsze – co poszło źle i czego zespół nauczył się podczas pracy nad tym projektem? Zapraszamy na szczerą, otwartą i dynamiczną prezentację. Nie braknie podczas niej praktycznych porad i wskazówek dla innych developerów używających silnika Unity.
SVRVIVE Studios jest jednym z wiodących w Europie studiów gier VR. W Szwecji studio wydało swoją pierwszą produkcję „SVRVIVE: The Deus Helix” w listopadzie 2016 roku. To skomplikowana gra przygodowa z zagadką do rozwiązania. Przez PC Advisor została zaliczona do 19 najlepszych gier HTC Vive 2017 roku. Znalazła się także na liście bestsellerów Steama ponad 30 razy od wydania. Obecnie studio pracuje nad drugim tytułem „Kartong – Death by Cardboard” dla PSVR, HTC Vive i Oculus Rift.