Czego można nauczyć się projektując krótkie doświadczenia VR?

23 maja 2017
10:45 - 11:15

Czego można nauczyć się projektując krótkie doświadczenia VR?

Z praktycznie tych samych powodów, dla których pasaże gier pełniły rolę bram do świata gier, teraz mogą one stać się środkiem umożliwiającym zapoznanie szerokiego grona odbiorców z wysokiej jakości produkcjami VR. Kiedy cyfrowe formy rozrywki ujrzały światło dzienne, pasaże oferowały gotowe do gry rozwiązania, drogie w tamtych czasach komputery i specjalnie zaprojektowany sprzęt, kosztowne zestawy słuchawkowe VR, wydajne PC-ty, wielkoformatowe systemy śledzenia ruchu itd. Zlokalizowane w Moskwie studio Interactive Lab rozpoczęło swoją podróż w tym świecie wykorzystując ekspercką wiedzę na temat projektowania tworzonych na specjalne zamówienie technologii VR dla firm i na specjalne okazje, co docelowo doprowadziło do eksperymentów z technologiami VR w stylu pasaży gier. Dyrektor artystyczny firmy, Anton, opowie, jak wygląda proces projektowania, jakie nauki zespół wyciągnął na przestrzeni lat i co sprawia, że pasaże VR są tak wyjątkowe.