Expo

W strefie VR EXPO spotkasz następujące firmy

Lenovo

Star Wars: Jedi Challenges — gogle Lenovo do rozszerzonej rzeczywistości na European VR/AR Congress

Lenovo wkracza w zupełnie nowy segment technologiczny jakim jest AR i VR. Star Wars: Jedi Challenges to nowy produkt rozszerzonej rzeczywistości na motywach Gwiezdnych Wojen, który zapewni fanom tej serii nieosiągalne dotychczas wrażenia. Produkt ten działa ze smartfonami z systemem Android oraz iPhone’ami. Stawiając czoła wyzwaniom, użytkownicy mogą doskonalić się w walce mieczem świetlnym, mierząc się z najbardziej złowrogimi postaciami sił ciemności, dowodzić armiami w walkach przeciwko Imperium oraz przechytrzyć przeciwników w partii Holoszachów.

W swoim portfolio Lenowo posiada również produkt VR/Mixed Reality. Jako gogle do mieszanej rzeczywistości w środowisku Windows, Lenovo Explorer stanowią naturalne rozszerzenie komputera i umożliwiają użytkownikom kompatybilnych laptopów i komputerów wykonywanie ulubionych czynności w jeszcze ciekawszy sposób: oglądanie programów telewizyjnych w wirtualnym środowisku w domu lub biurze, sesje w grach VR, holograficzne podróże po świecie, oglądanie filmów 360 w 3D o rozdzielczości 4K, przeglądanie stron internetowych, a nawet pracę w pakiecie Microsoft Office.

Firma Lenovo — jest liderem w dziedzinie innowacyjnych technologii dla użytkowników indywidualnych i biznesowych oraz dla dużych przedsiębiorstw. Jej oferta obejmuje komputery osobiste, stacje robocze, serwery, pamięć masową, a także produkty mobilne, takie jak smartfony i tablety.

web-icon

Spectral

Firma Spectral Games S.A. została założona przez osoby z wieloletnim, ugruntowanym doświadczeniem w międzynarodowych projektach. Firma specjalizuje się w tworzeniu gier i aplikacji mobilnych opartych o rzeczywistość rozszerzoną i wirtualną rzeczywistość. Bogate doświadczenia z tej działalności przyczyniły się do poszerzenia oferty o usługi implementacji technologii rozszerzonej rzeczywistości w aplikacjach dla przemysłu. Spectral Games została zauważona przez takie firmy jak Google, History Channel, Mattel, które powierzyły Spectral Games tworzenie aplikacji na ich zlecenie.

Kluczem do sukcesu Spectral Games są również badania i rozwój. Firma realizuje projekt, którego celem jest stworzenie innowacyjnego języka symboli, pozwalającego zastąpić tradycyjny interfejs użytkownika. Dodatkowo Spectral Games systematycznie współpracuje z wyższymi uczelniami prowadząc zajęcia dydaktyczne oraz zatrudniając najzdolniejszych absolwentów. Pracownicy spółki są certyfikowanymi testerami firmy Google oraz udzielają wsparcia mentorskiego w ramach ARP Games.

Podczas VR/AR European Congress, Spectral Games S.A. zaprezentuje rozwiązanie AR dedykowane urządzeniu Microsoft Hololens ułatwiające montaż oraz serwisowanie urządzeń i maszyn.

web-icon

VR Factory

VR FACTORY specjalizuje się w tworzeniu aplikacji biznesowych oraz gier wykorzystujących technologię wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości na takie platformy jak: HTC VIVE, Oculus, Microsoft VR/MR, PS4 VR, Mobile VR/AR)

Gier i aplikacji z tzw. „misją”, które nie są tylko rozrywką ale wnoszą „to coś” do świadomości czy rozwijają wiedzę użytkownika/gracza.
Posiadanie zaplecza reklamowego pozwala VR FACTORY na tworzenie kompletnego produktu – od konceptu po przez produkcję a skończywszy na promocji i wsparciu sprzedaży.
Podczas VR/AR European Congress, VR FACTORY zaprezentuje Bartender VR Simulator – pierwszym na świecie wirtualny symulatorem pracy barmana stworzonym przy współpracy z sześciokrotnym mistrzem świata barmanów Tomaszem Małkiem, oferując unikalne połączeniu symulatora, kursu barmańskiego z grą VR o najwyższym poziomie imersji.
Premiera na HTC VIVE i Oculus zaplanowana jest na październik 2017 roku. Gra będzie dostępna w następujących sklepach: Steam Store, Oculus Store i VIVE Port.
W obecnej chwili poza kilkoma aplikacjami B2B, VR FACTORY pracuje nad kolejnymi trzema grami VR, których premiery odbędą się kolejno w styczniu, lutym i maju w 2018 roku.
www.bartendervrsimulator.com
www.vrfactory.pro

web-icon

Hyperbook

Hyperbook to polska marka produkujący laptopy dla entuzjastów wirtualnej rozrywki i profesjonalistów. Notebooki Hyperbook charakteryzuje możliwość indywidualnej konfiguracji sprzętu: od wyboru komponentów popularnych producentów, poprzez wypolerowanie układu chłodzenia, aż do wykonania spersonalizowanego nadruku na obudowie. W naszej ofercie znajduje się szeroka gama sprzętu. Od wysokiej klasy laptopów do gier, dla grafików, programistów, fotografów, przez multimedialne komputery dla domu do zaawansowanych notebooków biznesowych i profesjonalnych stacji roboczych. Dzięki zastosowaniu desktopowych procesorów, kart graficznych oraz superszybkich dysków SSD laptopy Hyperbook cieszą się mianem najmocniejszych notebooków na rynku.

 

web-icon

HYPERBOOK STUDIO

Hyperbook Studio to niezależne studio deweloperskie, polskiej marki Hyperbook. Nasz zespół zajmuje się tworzeniem gier i aplikacji wykorzystujących technologie wirtualnej rzeczywistości (VR), rozszerzonej rzeczywistość (AR) oraz mieszanej rzeczywistości (MR). Doświadczenie oraz innowacyjne rozwiązania pozwalają nam wywołać niezapomniane wrażenia na organizowanych przez nas pokazach oraz eventach. Serdecznie zapraszamy na nasze stoisko gdzie dostarczymy wam niezapomnianych wrażeń oraz umożliwimy przetestowania naszych najnowszych produkcji Hyper Arena VR oraz REGENESIS Arcade Hyper Arena VR to zabawa w trybie muliplayer i prawdziwa rewolucja w grach VR. Znajdziesz tu połączenie sportu i e-sportu gdzie ważne są takie umiejętności jak spryt, refleks czy kondycja! W rozgrywce bierze udział wielu graczy, którzy toczą bitwę na wirtualnej arenie za pomocą specjalnych dysków. Gra oferuje rozbudowany system tworzenia i personalizacji postaci, specjalne umiejętności oraz wiele innych opcji. Walka rozgrywa się ONLINE w czasie rzeczywistym na oczach publiczności.

Więcej informacji: http://hyperbookstudio.com/hyperarenavr/

REGENESIS Arcade to dynamiczna VR’owa gra akcji, wykorzystująca zaawansowaną fizykę, osadzona w futurystycznej wizji świata, który został opanowany przez różne frakcje robotów. Gracz aby przetrwać musi zmierzyć się z hordą przeciwników a do dyspozycji ma unikalne rodzaje broni w tym broń grawitacyjną (wykorzystująca fizykę w grze) oraz dodatkowych umiejętności, które otrzymuje w trakcie postępu gry.

Więcej informacji: http://hyperbookstudio.com/regenesis/

Ogólnopolska firma, która zapewnia wykonanie dużej ilości spacerów wirtualnych w krótkim czasie. Oferta kierowana jest do podmiotów o dużym zapotrzebowaniu na tego typu usługi z branż: nieruchomości, turystycznej, gastronomicznej, wynajmu krótkoterminowego i wielu innych. Dzięki przewadze technologicznej i nowatorskim metodom obsługi zleceń klientów, a także współpracy z profesjonalnymi fotografami Agencja Aktywna buduje nawą jakość na polskim rynku, działając na obszarze całego kraju. 

web-icon

SKANSKA

Skanska, jako nowoczesna firma, lider w  branży budowlano – deweloperskiej, stosuje innowacyjne rozwiązania aby oferować klientom, pracownikom i partnerom biznesowym najwyższą jakość prac. Jednym z elementów wspierających te działania jest zastosowanie VR (virtual reality) oraz AR ( augmented reality) do współpracy z klientem, projektantem, w pracy operacyjnej na różnych etapach cyklu życia projektu. Na naszym stoisku pokażemy:

– pierwszą w Polsce wizualizację Inwestycji Generation Park w technologii Hololens,
– jak można przeprowadzać szkolenia  informacyjne/egzaminy w Wirtualnej rzeczywistości (HTC Vive),
– jak wykonujemy spacer kamerą 360 po budowie,
– jak wizualizujemy  wnętrza mieszkań (HTC Vive + Enscape) 

Zapraszamy!

 

AVRO-2

AVRO-2 to hybrydowe okulary pracujące w środowisku rzeczywistości mieszanej (XR) umożliwiające wizualizację obrazów medycznych uzyskanych w Interaktywnym Systemie Fuzji Obrazów (IFIS). System pozwala na tworzenie i analizę obrazów wielomodalnych tworzonych w trakcie szpitalnych badań diagnostycznych. Działanie systemu oparto o algorytmy dopasowywania obiektów wyodrębnianych z 80. rzędowego tomografu komputerowego oraz z 3T. rezonansu magnetycznego.

Zestaw AVRO-2 umożliwia intuicyjną eksplorację i analizę struktur morfologicznych uzyskanych w procesie fuzji. AVRO-2 zastosowano do ilościowej i jakościowej analizy wielomodalnych obrazów fuzyjnych za pomocą wizualizacji 3D w środowisku XR. Wyświetlanie wyników segmentacji oparte jest o algorytm raycastingu na oryginalnych danych wolumetrycznych z uwzględnieniem uzyskanej segmentacji. Imersja jest wzmocniona dzięki autorskiemu urządzeniu AVROPad, które pozwala na przestrzenną manipulację i fizyczną interakcję z obiektami w środowisku XR.

web-icon

Playstation VR

PlayStation VR korzysta z mocy konsol PlayStation 4 i PlayStation 4 Pro, by przenosić graczy wewnątrz świata gier. Na system dostępnych jest ponad 100 gier i doświadczeń VR i cały czas projektowane są nowe. PS VR umożliwia również odtwarzanie filmów 360 stopni oraz oglądanie wideo w trybie kinowym.

Gran Turismo Sport to ostatnia odsłona kultowego symulatora jazdy na PlayStation 4. Zastosowany tryb VR umożliwia ściganie się 1 na 1 na wybranych torach oraz podziwianie wnętrz samochodów sportowych. Wrażenia z jazdy wyścigowym samochodem jeszcze nigdy nie były tak realistyczne.

web-icon web-icon

Berrylife

Berrylife specjalizuje się w rozwiązaniach multimedialnych na potrzeby reklamy, edukacji i rozrywki. Zapewnia kompleksową obsługę multimedialną targów, konferencji, realizuje multimedialne instalacje, zarówno stałe, jak i czasowe. Od początku istnienia firmy rozwijany jest dział kreatywny, w którym powstają filmy, animacje, realizacje VR i AR. Od ponad roku stanowi on samodzielną spółkę, która zatrudnia projektantów 2D i 3D, motion designerów, programistów. Berrylife Studio realizuje zarówno wysokobudżetowe projekty, jak również ciekawe pomysły szyte na miarę mniejszych budżetów. Możemy pochwalić się realizacjami dla takich firm jak Pfizer, Polskie Koleje Linowe, KGHM, KIC InnoEnergy, Lufthansa, Balice Airport. . Na naszym stoisku zaprezentujemy kilka przykładów komercyjnego zastosowania wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości, ze szczególnym uwzględnieniem produkcji medycznych, realizowanych pod marką United Digitals.

web-icon

 

Pictureworks

Pictureworks to warszawskie studio kreatywne, specjalizujące się w produkcji aplikacji Virtual Reality i Augmented Reality. Oprócz tworzenia treści VR i AR świadczy również inne usługi w zakresie grafiki 3d, takie jak produkcja animacji i wizualizacji.

Do tej pory Pictureworks wspierało swoją pracą i pomysłami bardzo zróżnicowane grono klientów, do których zaliczają się międzynarodowe korporacje, biura architektoniczne, agencje marketingowe oraz jeden z warszawskich teatrów.

Zespół tworzą ludzie z pasją, dlatego oprócz realizowania zleceń komercyjnych, Pictureworks stara się również tworzyć treści o ważnym znaczeniu społecznym. Ich aplikacja VR „Wykreślona Warszawa”, dzięki której będziemy mieć możliwość obejrzenia w wirtualnej rzeczywistości jak wyglądałaby Warszawa, uzupełniona o niezrealizowane w związku z wybuchem II wojny światowej budynki, spotkała się z bardzo dobrym odbiorem uczestników, olbrzymim zainteresowaniem mediów oraz została niedawno nagrodzona główną nagrodą na festiwalu „Filmteractive – Content of the future” w Łódzkiej Szkole Filmowej. Uczestnicy European VR AR Congress będą mieli jedną z niewielu okazji do obejrzenia prototypu tej aplikacji w strefie expo, zanim zostanie udostępniona szerszej publiczność po zakończeniu prac nad projektem.

Podczas 3. edycji European VR AR Congress studio Pictureworks zaprezentuje po raz pierwszy swoją najnowszą aplikację AR, wykonaną przy współpracy z developerem AR i pracownikiem naukowym Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej Jackiem Markusiewiczem. Będzie to prototyp drugiej z trzech części transmedialnego projektu „Wykreślona Warszawa”. Tym razem dzięki technologii rozszerzonej rzeczywistości po raz kolejny pokażą uczestnikom Kongresu warszawską ciekawostkę architektoniczną, lecz tym razem dotyczyła będzie ona budynków które zostały zrealizowane i nie dotrwały do czasów dzisiejszych. Na specjalnej makiecie AR odwiedzający będą mogli obejrzeć jeden z warszawskich kościołów w jego przedwojennej wersji, zupełnie innej niż znamy obecnie.