Expo

W strefie VR EXPO spotkasz następujące firmy

evryPlace

EvryPlace jest narzędziem do łatwego tworzenia i udostępniania prezentacji w technologii VR. Pomaga zwiększyć sprzedaż i skuteczność działań marketingowych dzięki wirtualnej rzeczywistości. Upowszechnia VR i udostępnia go masowemu odbiorcy bez wysokich kosztów, drogiego sprzętu i skomplikowanego oprogramowania.
Atutem evryPlace jest intuicyjny, dostępny z poziomu przeglądarki edytor, który pozwala na łatwe stworzenie własnej prezentacji VR opartej o renderingi lub zwykłe zdjęcia 360. EvryPlace umożliwia angażującą prezentację projektów, wnętrz, budynków i miejsc. Dzięki opcji Viewingu VR online użytkownicy mogą przeprowadzić profesjonalną prezentację na żywo i spotkać się z klientem w wirtualnym wnętrzu.
Prezentacje evryPlace działają na komputerach, tabletach, smartfonach i goglach wirtualnej rzeczywistości. Mogą być zamieszczone na stronie, udostępnione w sieci lub umieszczone na broszurze w formie kodu QR. Za stworzenie evryPlace odpowiada FREAM – grupa inżynierów i entuzjastów oprogramowania z Wrocławia. Produkt wygrał VR Awards 2016 w kategorii VR for Business podczas VR Warsaw Day 2016.

web-icon facebook-icon

WORKROOM GROUP

WYZWANIE TO NASZE DRUGIE IMIĘ

Workroom Group oferuje usługi z zakresu zintegrowanego marketingu. To kreatywna agencja z dziesięcioletnim doświadczeniem na rynku oraz innowacyjna spółka technologiczna. Budowanie jest naszą wartością. Wspólnie budujemy początek wszystkiego, od nowych marek i produktów, poprzez usługi cyfrowe, doświadczenie wirtualnej rzeczywistości, po aplikacje mobilne i kampanie reklamowe. Dostarczamy rozwiązania dopasowane do Twojej wizji.
Podczas European VR Congress EXPO, odbędzie się premiera rewolucyjnego narzędzia dla firm wnętrzarskich, projektowych oraz deweloperów. Na stoisku zaprezentujemy REALNE narzędzia, wspierające sprzedaż inwestycji mieszkaniowych oraz biurowych (nie tylko w formie VR). Musisz to zobaczyć!

web-icon facebook-icon

11th Dimension

11th Dimension jest studiem VR specjalizującym się w tworzeniu angażujących aplikacji, wizualizacji przestrzeni oraz instalacji artystycznych, opartych na grafice 3D renderowanej w czasie rzeczywistym. Nasze aplikacje łączą ze sobą świat sztuki, technologii i edukacji. Studio jako jedno z pierwszych na świecie, stworzyło doświadczenie pozwalające wniknąć do świata tradycyjnego malarstwa, ożywiając statyczną przestrzeń obrazów Zdzisława Beksińskiego w wirtualnej rzeczywistości.

web-icon facebook-icon twitter-icon youtube-icon

VR Global

Zapraszamy na stanowisko firmy VR Global, gdzie przedstawimy rozwiązania z półki technologii immersyjnych, wykorzystywane przez branżę nieruchomościową na całym świecie. Przedstawimy: ● Sposoby wykorzystania technologii VR do sprzedaży przestrzeni komercyjnej przez przez kluczowe marki na rynku nieruchomości (JLL, Yareal, Regency). ● Pokażemy jak z wykorzystaniem technologii VR zaprezentować klientom inwestycje zagraniczne, jeszcze przed etapem sprzedaży ● Pokażemy możliwość zastosowania technologii VR na etapie projektowym i na etapie budowy ● Zademonstrujemy aplikację Hoylu do prowadzenia prezentacji i warsztatów na odległość z wykorzystaniem technologii VR/AR ● Pokażemy jak łączyć różne urządzenia – Hololens + urządzenia Mobilne + ekrany Dotykowe, do równoległej prezentacji i analizy modeli 3d produktów lub inwestycji

web-icon facebook-icon instagram-icon youtube-icon

Digital Wanderer

Digital Wanderer to firma, która tworzy rozwiązania VR dla biznesu. Swoje narzędzia z powodzeniem stosuje w różnych dziedzinach takich jak marketing, szkolenia, czy projektowanie produktów. Tym co wyróżnia Digital Wanderer to kompleksowość obsługi projektu. Na podstawie sceny przygotowanej pod VR dostarcza klientom również renderowane filmy 360, animacje i aplikacje multimedialne stanowiące uzupełnienie VR. Aplikacje Digital Wanderer dają możliwość pokazania każdego produktu w ograniczonych warunkach targów lub showroomu. Po raz pierwszy w historii dotyczy to również architektury w prawdziwej skali. Każdy z odwiedzających klientów może na żywo zobaczyć oferowane właśnie jemu rozwiązanie w warunkach Wirtualnej Rzeczywistości. Digital Wanderer posiada rozwiązania pomagające nie tylko w samej prezentacji ale również w procesie wyboru poprzez natychmiastową zmianę elementów wystroju, czy wersji produktu w VR. Jako deweloper całej aplikacji przygotowuje dowolne interakcje i zabiegi stylistyczne wedle wymagań klienta, od customizacji po elementy gry.

web-icon facebook-icon youtube-icon

Akademia Leona Koźmińskiego

W  Akademii Leona Koźmińskiego przyszli prawnicy, przy pomocy aplikacji VR uczą się prawidłowo przeprowadzać oględziny miejsca zbrodni. Po nałożeniu gogli VR „przenoszą się” oni w miejsce, w którym zostało popełnione przestępstwo. Zadaniem studenta biorącego udział w grze edukacyjnej jest wcielenie się w rolę śledczego i zabezpieczenie śladów na miejscu zbrodni odpowiednimi metodami i we właściwej kolejności przy pomocy przedmiotów znajdujących się w wirtualnej walizce oględzinowej.

Od wiosennego semestru korzystają studenci prawa od trzeciego roku, na zajęciach kryminalistyki i postępowania karnego.

Uczestnicy European VR Congress będą ją mogli przetestować w strefie EXPO.

web-icon facebook-icon youtube-icon twitter-icon instagram-icon

Pictureworks

Pictureworks to studio grafiki 3d. Tworzymy wizualizacje, animacje oraz rozwiązania VR oferując swoje wsparcie firmom głównie z branży architektury oraz marketingu.

W trakcie European VR Congress zaprezentujemy po raz pierwszy naszą aplikację „Wykreślona Warszawa”. Jest to wyjątkowe opracowanie, które wykorzystując VR umożliwia przeniesienie się w czasie do lat 40 ubiegłego wieku i obejrzenie jak wyglądałaby Warszawa gdyby nie wybuchła II Wojna Światowa.

Aplikacja jest zwieńczeniem naszych wieloletnich poszukiwań warszawskich budynków zaprojektowanych w XX-leciu międzywojennym, które w związku z wydarzeniami zapoczątkowanymi we wrześniu 1939 r. nigdy nie doczekały się realizacji.

Będzie to niepowtarzalna okazja do obejrzenia pierwszego etapu prac nad aplikacją przed jej oficjalną premierą.

web-icon facebook-icon instagram-icon

Co Jest Grane 24

Specjalizujemy się w kulturze. Jesteśmy tygodnikiem kulturalnym ukazującym się z piątkowym wydaniem „Gazety Wyborczej” i serwisem internetowym. Informujemy o najlepszych i najważniejszych
wydarzeniach z całej Polski, a także najciekawszych wydarzeniach zagranicznych.
Podpowiadamy, co warto oglądać, czego słuchać, co czytać i gdzie się wybrać w wolnym
czasie. Rozmawiamy z artystami, prezentujemy ich sylwetki i wskazujemy najnowsze trendy
w kulturze. Znajdziesz u nas repertuary kin, teatrów, galerii, klubów i muzeów, kalendarz wydarzeń,
recenzje filmowe, teatralne i muzyczne. Zajmujemy się też promocją i edukacją kulturalną, organizując wydarzenia, jak Olsztyn Green Festival, Co Jest Grane 24 Festival, Europejskie Targi Muzyczne czy przyznając nagrody kulturalne „Wdechy”. Z nami wiesz, co jest grane.

Wideo 360 stopni to nowa forma prezentacji wydarzeń kulturalnych. Dzięki technologii VR
możemy już zwiedzać muzea. Teraz idziemy krok dalej i uczestniczymy w koncertach.
Doświadczenie 360 stopni umożliwi obejrzenie imprezy z perspektywy artysty – gdy kamera
umieszczona jest na mikrofonie wokalisty, z pierwszego rzędu – gdy kamerę ustawimy tuż
pod sceną, z perspektywy dźwiękowca z FOH-a, czy też z góry, z lotu ptaka. Miejsc
niedostępnych dla publiczności, a przez to kuszących.

web-icon facebook-icon instagram-icon

Berrylife

Berrylife specjalizuje się w rozwiązaniach multimedialnych na potrzeby reklamy, edukacji i rozrywki. Zapewnia kompleksową obsługę multimedialną targów, konferencji, realizuje multimedialne instalacje, zarówno stałe, jak i czasowe. Od początku istnienia spółki rozwijany jest dział kreatywny, w którym powstają filmy, animacje, realizacje VR i AR.

Berrylife Studio

W 2016 roku dział kreatywny przekształcił się w samodzielną spółkę, która zatrudnia projektantów 2D i 3D, motion designerów, programistów. Specjalizujemy się w tworzeniu zaawansowanych animacji 360 oraz aplikacji VR i AR. Wykonujemy także filmy 360, aplikacje, zarówno na urządzenia mobilne, jak i wielkopowierzchniowe ekrany dotykowe, animacje 2D, wirtualne spacery oraz niestandardowe rozwiązania interaktywne. Realizujemy zarówno wysokobudżetowe projekty, jak również ciekawe pomysły szyte na miarę mniejszych budżetów. Możemy pochwalić się realizacjami dla takich firm jak Pfizer, Polskie Koleje Linowe, KGHM, KIC InnoEnergy, Lufthansa, Balice Airport.
Tworząc nasze filmy, animacje i aplikacje VR dbamy o jak największą immersję. Zależy nam, żeby VR był dla odbiorcy niezapomnianym doświadczeniem. W centrum naszego zainteresowania niezmiennie pozostaje interakcja. To ona wyzwala w użytkownikach zaangażowanie i pozwala naszym klientom osiągnąć zamierzone cele.

web-icon web-icon web-icon facebook-icon youtube-icon

Agora Grafika

Przeżyjesz wycieczkę po parku rozrywki „Energylandia”, zobaczysz Intel Extreme Masters – największy turniej e-sportowy 2017 roku odbywający się w Europie połączony z targami, a także zwiedzisz największy salon samochodowy na Śląsku.

VR VISIO

Spółka z Gdyni, która lada dzień zadebiutuje na giełdzie. To 30-osobowy, ambitny zespół specjalistów projektujących innowacyjne rozwiązania w technologii wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości. Na swoim stoisku zaprezentują wachlarz aktualnych realizacji oraz, dla zainteresowanych, projekty którymi planują podbić rynek NewConnect.

Sony Interactive Entertainment Polska

Sony Interactive Entertainment Polska jest odpowiedzialne za sprzedaż i dystrybucję produktów marki PlayStation®  i usług obsługiwanych przez Sony Interactive Entertainment (SIE) na rynku polskim.

Strefa PlayStation VR – najnowszych gogli wirtualnej rzeczywistości od Sony. PlayStation®VR to nowy system wirtualnej rzeczywistości dla systemu PlayStation®4 (PS4™), który otwiera wrota do rewolucyjnych doznań z rozgrywki i przenosi Cię z domowego salonu do fantastycznych światów wirtualnych. PlayStation®VR oferuje rozgrywkę na miarę przyszłości dzięki katalogowi gier stworzonych specjalnie z myślą o wirtualnej rzeczywistości – W strefie PS VR będzie można tego doświadczyć na 3 stanowiskach z róznym contentem, m.in. najnowsza grą Farpoint, wykorzystującą nowy kontroler celowniczy – PS VR Aim.